Charterkonseptet 2014

Publisert:

​Charterkonseptet tilpasser seg endrede behov i markedet – nå er det innholdet som gjelder, men kravet til trygghet og kvalitet lever videre.

​Dette var blant temaene på Reisepuls 2014, som ble arrangert 11. juni. Her hadde flere av aktørene i chaterbransjen presentasjoner om trendene i bransjen.

Charterkonseptet tilpasser seg endrede behov i markedet – nå er det innholdet som gjelder, men kravet til trygghet og kvalitet lever videre. Digitale medier har satt turisten i førerstolen når det gjelder produktutvikling og innhold, og også barna har innflytelse på utviklingen.

Smart-telefonene og tablets har revolusjonert  bransjens kontaktflate med kundene – både før, under og etter reisen.

Se presentasjonene her:

Reisetrender - Helen Begby, Apollo

Charteren er død – lenge leve charteren - Tonje Fossum, Ving

Den digitale turisten - Elisabeth Larsen-Vonstett, Star Tour