Handelskonferansen begynner å ta form

Publisert:

Handelskonferansen er årets høydepunkt for handelsbransjen. Her fra fjorårets konferanse.

Tør du gå glipp av Handelskonferansen, årets viktigste møteplass for norsk handel? Her får du innsikt i ny forbrukeradferd, nye forretningsmodeller og ny teknologi for handelen.

– Årets konferanse blir viktigere enn noensinne for alle som driver med handel, sier Bror William Stende, direktør for faghandel i Virke.

I år møter du blant annet Thimon De Jong, verdenskjent foredragsholder og leder for tenketanken Whetston. Han gir oss ny innsikt i hva endringene i menneskelig adferd bør bety for forretningsstrategien for enhver handelsaktør.

Harald Jachwitz Andersen, direktør i Virke, gir oss temperaturen i norsk handel. Knut Erik Rekdal, også fra Virke gir svaret på hvem som er vinnerne og hvem er taperne av norske retailkjeder. I tillegg får alle deltakere med seg en versjon av den rykende ferske Handelsrapporten.

– Konkurransen spisser seg til i markedet, og vinnerne er dem som klarer å bygge et sterkt konsept som overbeviser kundene, fortsetter Stende.

Bli inspirert

Du får presentert mange praktiske caser og inspirasjon til hvordan du kan skape grunnlag for ny vekst i din bedrift. Møt blant annet Petter Gulli (Good Morning), Jenny Skavlan, Shafi Adnan (Zoopit).
Lær merkevarebygging av Caroline Nielsen (M&C Manager, Varner Ibrahimovic) og Hilde Wedø (Carma).

Hvilke digitale investeringer må du ta for å møte den nye konkurransen? Svaret får du fra Michael Jacobs (Atea), Gisle Sveva (Visma Retail) og Office X. Trond Bentestuen (DNB) skal snakke om hvordan banknæringen har endret seg, og hva retail kan lære av det.

Bygg nettverk

– Hele bredden av norsk handel er tilstede, og klar til å dele sine erfaringer og sin kunnskap. Blandt våre mange hundre deltakere har du muligheten til å møte mer enn hundre administrerende direktører og daglig ledere, IT og teknologidirektører, kjedeledere, innkjøpere, HR-sjefer, og selvsagt salgs-, markeds- og regionsjefer, sier Stende.

Han peker på nettverksbygging som en av de viktigste elementene du tar med deg fra konferansen.

– Vi har blant annet med oss Kjersti Hobøl fra KID, Pål Rasmussen fra Gresvig, Pål Wibe fra Europris, og årets unge leder, Christian Granly, salgssjef i Circle K.

Påmeldingen er åpen nå. Ikke gå glipp av årets høydepunkt for handelsbransjen.