Hvordan sikre vekst i tøffere tider?

Publisert:

Hvordan utvikler vi bedriftens strategi for å møte et stadig tøffere marked med økt digitalisering, hvor konkurransen øker nasjonalt og hvor store internasjonale aktører som Amazon, eBay, Zalando og Alibaba tar økte andeler verden over.

God strategisk ledelse og en vellykket operativ gjennomføring krever forståelse for hva som påvirker konkurransesituasjonen samt hvilke strategiske og operative løsninger som finnes.

På The Future of Business har vi samlet ledere fra mange selskap for å gi oss innsyn i hvordan de jobber med å skape vekst i sine bedrifter. Her får du møte Jaan Ivar Semlitsch (adm.dir. i Elkjøp Nordic), Torkel Johannessen (leder E-Handel i VITA),

Jan Grønbech (daglig leder i Google Norge) , Mogens Møller (CEO i Sleeknote) og André Moris (daglig leder i Web Arts) til å gi oss innblikk i hvilke utfordringer og muligheter som ligger i å skape vekst i både fysiske butikker og i netthandelen.