Hvordan utnytte ny teknologi for å utvikle bedre kundeopplevelser?

Publisert:

Gruppetime trening

Virke Trening har gleden av å invitere deg til et halvdagsseminar for medlemmer og samarbeidspartnere hvor vi stiller spørsmål om hvordan innovative opplevelser og ny teknologi kan utnyttes for å skape bedre kundeopplevelser og øke senteres konkurransekraft.

Tre av våre samarbeidspartnere har tatt initiativ til – og har det faglige ansvaret for programmet. Gjennom seminaret deler de sine erfaringer fra dagens og morgendagens løsninger for å koble kundene og senteret tettere sammen.

Vi får også høre hvordan Akropolis Drammen tilrettelegger kjedens gruppetreningstilbud og bruker teknologien som er en del av dette.

Målet med seminaret er å bidra til økt innsikt i hvordan man kan lykkes med å bruke teknologi på en best mulig måte i egen senterhverdag. Etter hver presentasjon settes det av tid til spørsmål og diskusjon.

Velkommen! Seminaret er gratis.

Program

Kl 0930 Velkommen!
Kort introduksjon v/Anne Thidemann, direktør Virke Trening
Kl 0940 Sterkere band – innenfor og utenfor senteret ditt
v/Sanna Johansson, ansvarlig for Les Mills i Norge
Kl 1020 Pause
Kl 1030 Hvordan bli en del av hverdagen til medlemmene dine?
v/Thomas Bylon, B2B Key Account Polar Sverige
Kl 1110 Lunsj
Kl 1130 Fra treningssenter til livsstilsenter – teknologien setter deg i kontakt med medlemmene dine uansett hvor de er.
v/Kristian Eliasson, administrerende direktør, Qicraft Norge
Kl 1210 Best case med Akropolis Drammen
Gruppetreningsansvarlig Ragnhild Lien forteller om hvordan hun lager spennende opplevelser for medlemmene og knytter sammen teknologien på sine sentre.
Kl 1240 Panel med innlederne
Spørsmål og diskusjon.
Kl 1300 Seminar slutt