VIRKElig digital

Hvor digitalt moden er din virksomhet, og er din organisasjon rigget for en digital hverdag hvor raske endringer er den nye normalsituasjonen?

Er dere ordentlig digitale «på innsiden» og klare for et nytt fremtidsbilde? Hvordan smelter nytt og gammelt sammen, og hvilke fundamentale endringer bør du som leder og hele din organisasjon være forberedt på? Kobler du forretnings- og teknologiforståelse i dette digitale skiftet?

Kom og hør innlegg fra noen av de beste rådgiverne innen digitalisering, samt hør fra en aktør som selv har vært disruptiv og transformert egen bransje globalt!

PROGRAM

Reaktiv strategi – når omstilling er den nye hverdagen

Teknologi endrer bransje etter bransje og det spås at 40% av Fortune 500-selskapene vil være borte om 10 år. Hos norske selskaper er ofte digital transformasjon fokusert rundt effektivisering, men er det nok når hele bransjer omveltes? Hør om hvordan man kan beholde relevans i markeder der digitalt disrupter langsiktige strategiplaner.
v/Karine Storaker Braaten, Byråleder i Deloitte Digital

How technology and sharing economy principles transform a trillion dollar industry
v/Christian Sæterhaug, CMO i Gelato 

Hvem er de digitale vinnerne i Norge?
BearingPoint har analysert den digitale modenheten til mer enn 70 norske selskaper og kåret de digitale vinnerne i 10 bransjer. I presentasjonen deles de viktigste funnene fra analysen og vinnerne i hver bransje presenteres.
v/Direktør Fredrik Kallevig

Fredrik Kallevig er ansvarlig for strategi og digitalisering i BearingPoint Norge. Han lang erfaring fra det norske konsulent- og IT markedet og har blant annet jobbet i IBM og Cognizant

Hvordan bli en digital vinner?
Tradisjonelle og etablerte aktører står hver dag overfor en voldsom konkurranse fra nyfødte digitale rivaler, og blir presset på vekst, lønnsomhet og kostnadsreduksjon på samme tid. Samtidig blir behovene og kravene fra sterke forbrukere mer komplekse, med forventning om redusert pris, høyere kvalitet og skreddersydde opplevelser. Alle vet at det er på tide å ta aksjon, og det er ingen tvil om at mulighetsrommet innen digital innovasjon er enormt. Hvordan jobber man for å sikre at en idé blir tatt fra tegnebrettet til virkelighet i et marked som endres fortere enn noen gang? Og hvordan kan etablerte bedrifter skape en posisjon i en digital forbrukerhverdag? Accenture viser hvordan de jobber med selskapers digitale endringsreiser, og forteller om de viktigste markedstrendene selskaper må forberede seg på i dag.
v/ Trygve Halvorsen, leder for Digitalstrategi i Accenture Norge

 

Velkommen!