Sommersamling for callsenter

Vi går inn i en spennende høst og med kun 2 år til neste stortingsvalg er det fremover bransjen sammen med VIRKE virkelig kan legge ett godt fundament for arbeidet mot offentlig sektor.

Vi begynner å få gehør for våre tanker om at offentlige sektor må sette sine callcentertjeneste til profesjonelle.

Det er nå bransjen må komme på banen! Det er nå toget går!

Du som leder for callcenter må nå ta en strategisk avgjørelse om dere som bedrift ønsker å være med å påvirke dette arbeidet, knytte kontakter og få verdifull kunnskap om offentlig sektor, samt om bransjen vår genererelt!

Velkommen til sommersamling hos Virke.

Program for dagen

13.00

Åpning/velkommen

13.15

Kort om hvordan Virke callsenter organiserer seg

13.30

Politisk påvirkningsarbeid

14.30

En vellykket pilot for Statens Pensjonskasse og Proffcom

15.00

GDPR/Markedsføringsloven – hva er status?

15.30

Varehandelen – endringer i bransjen – Fra butikkdød til netthandel!

16.00

Bransjetur for 2020 og utdeling av Virke sin bransjepris.

17.00

Sosial samling med tapas og drikke