Program Handelskonferansen, 26.sept. 2018

Retail apocalypse

Hva skjer når Amazon kommer?
Hvordan skaper, leverer og kaprer egentlig Amazon norske handelskunder og verdier? Hersker det panikk eller stikker norsk handel hodet i sanden mot konkurransen? Vi gir deg status og utviklingen i norsk handel. Og spør - hva betyr det egentlig at norske myndigheter favoriserer utenlandske nettaktører?

Convenience is the new loyality
Kravet til en god handleopplevelse er at den skjer raskt, enkelt og friksjonsfritt – og oppleves skreddersydd, personifisert og unikt. Alle disse tingene driver kundens handleopplevelse og er kriterier som må være på plass for at kunden skal velge deg og ditt produkt. Teknologier gir støtte til handleopplevelsen, men hvordan skal handelsaktører se alt sammen som må være på plass?

Plattform og partnerskap
Mye skal på plass for at norske handelsaktører skal vinne kappløpet mot teknologigigantene. En konsekvens av virkeligheten er at kursen må justeres og nye verktøy tas i bruk. Og du vil neppe klare alt alene. Teknologiplattformer og nye partnerskap vil stå helt sentralt i utviklingen av nye forretningsmodeller. Vi viser deg hvordan.

Les mer

Program

09.00

Velkommen

09.10

Den nye åpenbaringen

09.20

En historie fra virkeligheten

09.40

Hva så med næringspolitikken?

09.45

Sover vi i timen?

10.00

Norsk handels vinnere og tapere

10.25

Pause

10:45

Hva skjer når Amazon kommer?

11.05

Norske aktører rigget for vekst - tar opp konkurransen!

11.30

Norrøna

11.55

Lunsj

12.45

Fremtidens kundeadferd

13.15

Et nytt IKEA

13.35

Partnerskap

13.55

The new product bet

14.15

Pause

14.35

Tipsene du ikke har råd til å gå glipp av

14.55

Transformasjon

15.10

Effekt: 10 grunnleggende regler for å lage effektiv reklame

15.40

Avslutning

15.45

Tapas

Prisutdeling

Vi feirer de beste av de beste og på konferansen deler vi ut priser til:

  • Årets beste retail-kjede
  • Årets mest fremstående retail-leder
  • Årets beste butikksjef!
Les mer