Digital Bootcamp

dame på arbeidsplassen sin, skriver i en bok foran pc-en

Få en effektiv innføring i digital markedsføring av en av Norges ledende digitale hoder

Lær om markedsføring på nett og hvordan du kan bruke digitale kanaler til å bygge merkevare og drive salg. Få innføring i hvordan du sporer kampanjer og hvordan du kan jobbe med å utbedre markedsaktivitetene dine over tid. Vi dykker ned i Google Analytics, søkemotormarkedsføring og annonsering i sosiale medier.

Hva lærer du

  • Innføring i digital markedsføring
  • Ny brukeratferd
  • Mål og digitale KPIer
  • Innføring i sporing og Google Analytics
  • Innføring i søkemotormarkedsføring (SEM) og Google AdWords
  • Innføring i sosiale medier og annonsering på Facebook
  • Hvordan spore kampanjer?
  • Nyttig verktøy
  • Gode tips og råd på veien
  • Spørsmål og svar

Varighet

  • Heldagskurs (9.30-15.30)

Nivå

  • Innføring

Passer for

  • Markedsavdeling
  • Bedriftsledere
  • Alle som ønsker en innføring i digital markedsføring

Form

  • Kurs i klasserom

Krav til deltakere

Dette er et innføringskurs. Det er ingen krav til forkunnskaper.

Materiell

Deltakere får tilsendt kursmateriell i ettertid (PDF)

Kursholder

Lise Fimreite Simensen, CEO i Digital Heads AS, har jobbet med digitale kanaler i ti år. Lise har sin bakgrunn fra Google og Opera Software. Hun har bistått noen av landets største virksomheter med digital strategi, kampanjer og analyser. Se profil på LinkedIn
Les om Digital Heads på digitalheads.no

Kursform

En blanding av foredrag og plenumsdiskusjon

Målgruppe

Markedssjefer, markedskoordinatorer og andre som ønsker å jobbe aktivt med Google AdWords.

Pris

Medlemspris: 3900,-
Ordinær pris: 5900,-

Praktisk informasjon

Deltakeravgiften dekker full bevertning.

  • Morgen: Kaffe/te og frukt
  • Formiddag: Lunsj
  • Ettermiddag: Kaffe/te og kake

Kurset holdes hos Hovedorganisasjonen Virke på Solli Plass i 7. etasje.
Henrik Ibsens gate 90, 0230 Oslo

Emneord

  1. eHandel
  2. Markedsføring