Kom deg på nett!

smilende dame snur seg på kurs

– et inspirerende kurs til deg som skal starte nettbutikk.

Har du tenkt det, men utsatt det? Tror du oppstart av nettbutikk er både dyrt og vanskelig? Da bør du melde deg på dette kurset som vil hjelpe deg å avdekke hvorfor og hvordan DIN bedrift på kort tid og uten store kostnader kommer seg på nett.
 
Læringsutbytte

Etter dette kurset vil du være trygg, målbevisst og motivert som ansvarlig for bedriftens nettbutikk satsning.

Overblikk over kurset

Du vil i løpet av kurset ha gjennomgått temaene

  • Trendene i netthandelen – hva må du ha fokus på?
  • Hvilke muligheter gir netthandelen for din bedrift?
  • Evaluere kost/nytte av å gå på nett
  • Fallgruver å unngå
  • Hvilke nettbutikker anbefales / budsjett for oppstart
  • Praktisk mal for Prosjekt netthandel som gjør deg i stand til å gjøre jobben

Kursform

Gjennom praktiske case, erfaringer og gode verktøy vil du etter endt kurs kunne utarbeide en overordnet prosjektplan som gjør gjennomføringen av egen nettbutikk enkel. En uke før oppstart vil det opprettes en lukket Facebook gruppe hvor du kan starte kurset med å stille spørsmål og definere kritiske punkter for oppstart basert på egen bedrift.

Målgruppe

Kurset er perfekt for personer, uavhengig av bransje og stilling,  som ser viktigheten og nødvendigheten av å bli synlig på nett.

Kursholder

Lise Arvesen

Entreprenør, innovatør og foredragsholder. Lise Arvesen er en svært inspirerende foredragsholder og godkjent mentor i regi av Innovasjon Norge. Hun formidler sin kunnskap som gründer, fra suksess til fallgruver og hvordan reise seg og komme tilbake på topp i en bransje i stadig endring, hvor innovasjon og nytenking er essensielt for å lykkes.

 

Praktisk informasjon

Deltakeravgiften dekker full bevertning.

  • Morgen: Kaffe/te og frukt
  • Formiddag: Lunsjbuffet 
  • Ettermiddag: Kaffe/te og kake

Kurset holdes hos Hovedorganisasjonen Virke på Solli Plass i 7. etasje.
Henrik Ibsens gate 90, 0230 Oslo

Om Virke kurs

Les mer

Emneord

  1. eHandel
  2. Markedsføring