Kurs i remarketing

mann skriver på pc og holder en smartphone

Har du lyst til å lære hvordan du kan bruke remarketing til å bygge merkevare og øke salget ditt på nett?

I dette kurset får du en innføring i hva remarketing er og hvordan du kan komme i gang med kampanjer. Lær hvordan du målretter deg mot kunder som har besøkt nettsidene dine. Vi dykker ned i hvordan remarketing fungerer via Google, YouTube og Facebook.

Hva lærer du?

  • Hva er remarketing?
  • Hvordan definere publikum / Custom audiences?
  • Hvordan sette opp remarketinglister?
  • Kampanjer og målretting
  • Vanlige fallgruver
  • Remarketing via Google AdWords, Google Analytics, YouTube og Facebook
  • Hvordan komme i gang?
  • Tips og gode råd på veien
  • Spørsmål og svar

Varighet

  • Heldagskurs (9.30-15.30)

Nivå

  • Innføring

Passer for

  • Markedsavdeling
  • Bedriftsledere
  • Alle som ønsker en innføring i digital markedsføring

Form

  • Kurs i klasserom

Krav til deltakere

Dette er et innføringskurs. Det er en fordel å kunnskap til merkevarebygging og digital markedsføring generelt.

Materiell

Deltakere får tilsendt kursmateriell i ettertid (PDF)

Kursholder

Lise Fimreite Simensen, CEO i Digital Heads AS, har jobbet med digitale kanaler i ti år. Lise har sin bakgrunn fra Google og Opera Software. Hun har bistått noen av landets største virksomheter med digital strategi, kampanjer og analyser. Se profil på LinkedIn
Les om Digital Heads på digitalheads.no

Kursform

En blanding av foredrag og plenumsdiskusjon

Pris

Medlemspris: 3900,-
Ordinær pris: 5900,-

Praktisk informasjon

Deltakeravgiften dekker full bevertning.

  • Morgen: Kaffe/te og frukt
  • Formiddag: Lunsjbuffet 
  • Ettermiddag: Kaffe/te og kake

Kurset holdes hos Hovedorganisasjonen Virke på Solli Plass i 7. etasje.
Henrik Ibsens gate 90, 0230 Oslo

Om Virke kurs

Les mer