Kontakt oss

Sentralbord

Telefon: 22 54 17 00
E-post: 

Kundeservice

Telefon: 22 54 17 00 Tast 2
E-post: 

Post- og besøksadresse

Hovedorganisasjonen Virke Henrik Ibsens gate 90 0255 Oslo

Ofte stilte spørsmål

  • Hvordan finner jeg ID-nummer/medlemsnummer?

    ID-nummer/medlemsnummer finner du på alle fakturaer fra Virke.

    Du kan også finne det ved å logge deg inn på virke.no. Da vises det øverst i header mellom Mine innstillinger og meny.

  • Hvem har bestilt fakturaen?

    Navnet på den som har foretatt bestillingen, står i artikkelforklaringen, eller på "Deres ref.".

    Hvis du ikke finner disse referanse på faktura, ta kontakt med kundeservice.

    Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 08.15-16.00.

    Telefon: 22 54 17 00, tast 2
    E-post: 

  • Jeg har fått en faktura, men hva gjelder den?

    Beskrivelse av hva fakturaen gjelder står i artikkelfeltet, under artikkelnummer og artikkelnavn. Artikkkelnavn er lik produkt.

  • Jeg har fått purring, men jeg har ikke fått faktura

    Hvis du har fått purring, men ikke faktura kan du be kundeservice om fakturakopi.

    Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 08.15-16.00.

    Telefon: 22 54 17 00, tast 2
    E-post: 

  • Hvordan får jeg kontoutdrag?

    Spørsmål om kontoutdrag må tas med kundeservice.

    Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 08.15-16.00.

    Telefon: 22 54 17 00, tast 2
    E-post: 

  • Hvor finner jeg oversikt over tilganger/produkter jeg har?

    Forsiden som møter deg etter pålogging på virke.no viser Dine snarveier og Dine produkter.

    Dine Snarveier er menyen for innhold i medlemskapet.

    Dersom du i tillegg har produkter via Virke vil disse vises i oversikten kalt Mine Produkter.

    Hvis du bare har en av delene, altså enten medlemskap eller abonnement på produkt, så viser oversikten kun det du har tilgang på.

  • Hvordan kan jeg endre brukernavn på tilgangene vi har?

    For å endre brukernavn må du ta kontakt med kunderservice. 

    Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 08.15-16.00.

    Telefon: 22 54 17 00, tast 2
    E-post: 

  • Hvorfor blir jeg oppring av selgere?

    I forbindelse med medlemskap i Virke vil telefonnummer på virksomhet og kontaktperson bli utlevert til Virkes leverandører av fordelsavtaler, som vil formidle informasjon om fordelsavtalene.

    Virkes leverandører av fordelsavtaler vil ikke kunne benytte kontaktopplysningene til noe annet formål, eller distribuere dette videre til tredjepart.

    Opplysningene benyttes også til å administrere medlemskapet, sende ut informasjon om våre tjenester og til å oppfylle våre forpliktelser knyttet til medlemskapet.

    Opplysningene vil behandles i tråd med gjeldende personvernlovgivning. Opplysningene kan når som helst kreves oppdatert eller slettet ved å kontakte kundeservice.

    Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 08.15-16.00.

    Telefon: 22 54 17 00, tast 2
    E-post: 

  • Hvordan sier jeg opp abonnement/medlemskap?

    Alle oppsigelser skal skje skriftlig.

    Oppsigelse kan sendes på e-post til:  

  • Jeg får ikke logget inn. Hva gjør jeg?

    Dersom du opplever utfordringer med innlogging på virke.no og Virkes digitale produkter, anbefaler vi deg å aller først sjekke følgende; 

    1. Sjekk at du logger inn med riktig e-postadresse. Brukernavn er e-post adresse, og din konto hos Virke er knyttet til en unik e-postadresse. 
    2. Husker du ikke passordet? Klikk på Glemt passord etter Logg inn. Tast inn ditt brukernavn (e-post adresse) og en automatisk e-post med lenke for opprettelse av passord og pålogging vil sendes til deg fra vårt system.
    3. Sjekk hvilken nettleser du bruker virke.no er optimalisert for de nyeste versjonene av Chrome, Firefox og Edge. Dessverre fungerer ikke Internet Explorer særlig godt på våre nettsider, og dette vil forårsake feil med pålogging og tilganger.
    4. Prøv å logge inn i «inkognitiomodus». Dersom du har aktivert lagring av passord og tilganger i nettleseren, kan dette forårsake at gamle passord legges inn automatisk slik at du får feilmelding når du prøver å logge deg på. Prøv derfor å logge deg på med . nettleseren i «privat modus» for å se om du kommer inn. Les mer om privat modus her.
    5. Ta kontakt med kundeservice. Hvis du har forsøkt alt over, ta kontakt med enten via e-post eller på tlf : 22 54 17 00 (tast 2). 

    Dersom du har andre tekniske spørsmål til Virkes digitale produkter, så gå til våre hjelpesider. Her finner du en rekke spørsmål og svar knyttet til Virkes digitale produkter, samt mulighet for å opprette en supportsak.  

    1. Hvordan avslutter jeg medlemskapet?

      Oppsigelse av medlemskapet skal skje skriftlig til: , i henhold til Virkes vedtekter § 2-7 Utmelding og opphør av medlemskap.

    Slik bruker du medlemskapet

    Som medlem i Virke får du som arbeidsgiver mange fordeler.

    • Få hjelp med HR og arbeidsrett

      Virkes rådgivere står klare til å bistå med gode råd og konkret hjelp i forbindelse med ansettelsesavtaler, oppsigelsessaker, nedbemanningsprosesser og andre personalsaker.

      Hjelp for arbeidsgivere

    • Forretningsjuridisk bistand

      Få tilgang til forretningsjuridisk bistand fra Virkes erfarne advokater. Medlemmer får inntil 30 minutters forretningsjuridisk rådgivning i hver sak, helt kostnadsfritt. Tar henvendelsen lengre tid, får du en svært konkurransedyktig pris.

      Forretningsjuridisk bistand

    • Gunstige fordelsavtaler

      Spar penger på produkter og tjenester som bedriften har bruk for! Som Virke-medlem får du gode rabatter og prioritert kundeservice hos våre mange samarbeidspartnere.

      Se alle fordelsavtalene