vacancy image

Virkes innovasjonsavdeling har en portefølje med en rekke digitale produkter som hjelper arbeidsgivere i Norge. Produktene er viktige inntektskilder for Virke, og vi har store ambisjoner for dem! De må stadig utvikles for å fremstå konkurransedyktige og aktuelle.

Vi trenger en som tar over når vår produkteier går ut i foreldrepermisjon.

I innovasjonsavdelingen er vi en gjeng som heier på hverandre. Vi har alle forskjellig bakgrunn, alder og kompetanse, og vi tror det er dette som gjør oss til en fin gjeng.

Du er gjerne en «potet» som kan litt om alle bitene som må på plass for å få et produkt til å fly.

Vi ser etter deg som kan lede og være limet som binder sammen alle funksjoner som er nødvendig for å skape og drifte produktet: utvikling, design, bruker- og markedsinnsikt, IT, salg, innhold, markedsføring, økonomi, juss mm. Du vil finne god støtte i engasjerte og dyktige kollegaer, og vil få stor frihet til å forme rollen og styre egen arbeidsdag.

Hvilken bakgrunn du har, er vi ikke så opptatt av. Kanskje er du designer eller markedsfører? Kanskje har du bakgrunn fra konsulent- eller reklamebyrå? Det viktige er at du forstår hvordan mennesker bruker digitale produkter, har kjennskap til designtankegang og evner å holde i mange tråder på én gang.

Arbeidsoppgaver

  • Videreutvikle produkt(er) i Virkes portefølje
  • Følge opp utviklere og designere
  • Prosjektledelse
  • Tett samarbeid med juristene på huset
  • Utarbeide og holde ved like visjon, veikart, mål og backlog for tjenestene.
  • Analyse av behov, kundereiser og bruk.
  • Videreutvikle de digitale løsningene og innhold i samarbeid med kunder, fagansvarlige, interne og eksterne samarbeidspartnere.
  • Bistå i strategier, markedsplaner og budsjetter for området.
  • Øke kvaliteten i leveransene/prosesser, og redusere medgått tid.
  • Jobbe tett og effektivt med utviklere og designere
  • Spille partnerne gode. Sørge for best mulig samarbeidsklima og motiverte konsulenter.

Det er et pluss, men ikke avgjørende om du har

  • Erfaring med å skrive nyhetsbrev
  • Erfaring med å dykke ned i kundedatabasen for å avdekke innsikt som kan brukes til å drive utvikling av kundestrategier og lojalitet
  • Erfaring med å trekke ut, analysere og tolke data fra ulike kilder for å muliggjøre datavisualisering og oversette funn til enkel og handlingsbar innsikt.
  • Kjennskap til CMS-systemer som f eks Episerver
  • Kjennskap til CRM-systemer

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning.
  • Minimum 3 års relevant arbeidserfaring. Du vil ha store muligheter til å forme rolle og arbeidsdag.
  • Strategisk bevisst og analytisk sterk, helhetstenkende og strukturert.
  • Gode samarbeidsevner
  • Selvgående og selvstendig

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige betingelser
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Mulighet for fast stilling
  • Mulighet for faglig utvikling
  • En spennende og utfordrende stilling som du i stor grad kan forme selv.
  • En organisasjon i utvikling og som satser på brukerdrevet innovasjon. Virke skal benytte prinsipper og metoder innen tjenestedesign for å komme tettere på våre medlemmer og deres utfordringer. Denne tilnærmingen skal gjennomsyre hele Virkes arbeidsform, og gjøre oss i bedre stand til å oppdage og utforske nye behov og løsninger.
  • Et aktivt, hyggelig og tverrfaglig arbeidsmiljø.
  • Lekre og nyoppussede lokaler i Oslo sentrum

Søknadsfristen er 21. juni og vi vil kalle inn kandidater forløpende. 

Søknadsfrist 21. juni

Ved spørsmål om stillingen kontakt

Joakim Howlid
Joakim Howlid
leder innovasjon, produkter og tjenester

Er du interessert i denne stillingen?

Søk
Du blir sendt til Reachmee-skjema.