Personalhåndboken

Ønsker du en enklere hverdag som leder og rask tilgang til viktig informasjon om dine ansattes rettigheter? Nå kan du få personalhåndbok ferdig fylt med innhold som du enkelt kan tilpasse din virksomhet. Fra kr 500/måned ved 10 ansatte.

  • Enkel å oppdatere og tilpasses egen virksomhet

    Inneholder informasjon som blant annet arbeidstid, ferieavvikling, sykefravær og permisjon.

  • Automatisk oppdatering ved lovendringer

    Innholdet er utarbeidet av våre erfarne fageksperter og advokater.

  • Tilgang til viktige maler i personalarbeidet

    Håndboken gjør det enkelt å holde oversikt over personalpolitikk og retningslinjer.

Vi gir deg svar i hverdagen

Personalhåndboken er et digitalt oppslagsverk som hjelper deg med å sikre en god og rettferdig personalpolitikk, og er et nyttig verktøy i daglige ledelse. Du får oversikt over de mest sentrale lover og regler. Håndboken forenkler kommunikasjonen og gir rask tilgang til viktig informasjon for de ansatte.

  • Enkel å bruke og tilgjengelig i alle digitale flater.
  • Komplett og oppdatert informasjon for de ansatte, samlet på ett sted.
  • Færre spørsmål rettes til administrasjon og ledelse.

Slik fungerer personalhåndboken

Innholdet i håndboken er utarbeidet av våre erfarne jurister og fageksperter, men du bestemmer og tilpasser innholdet slik at det passer for din virksomhet.

Se hva håndboken dekker og hvordan du tilpasser den til din virksomhet:

Engelsk personalhåndbok

Vi har også en egen personalhåndbok på engelsk. Innholdet i denne er det samme som i den norske personalhåndboken. Om du har engelsktalende ansatte, kan denne håndboken være noe for deg. 

Ønsker du mer informasjon eller et pristilbud på håndboken?

Huk av for den/de håndbøkene du ønsker mer informasjon om

Jeg kontakter deg etter du har sendt inn skjema.