Personalhåndboken

Ønsker du en enklere hverdag som leder og rask tilgang til viktig informasjon om dine ansattes rettigheter? Nå kan du få skreddersydd personalhåndbok fra kr 400/måned. Innholdet er utarbeidet av våre erfarne jurister og fageksperter, men du bestemmer og tilpasser innholdet slik at det passer for din virksomhet.

  • Enkel å oppdatere og tilpasses egen virksomhet

    Inneholder informasjon som blant annet arbeidstid, ferieavvikling, sykefravær og permisjon.

  • Automatisk oppdatering ved lovendringer

    Innholdet er utarbeidet av våre erfarne fageksperter og advokater.

  • Tilgang til viktige maler i personalarbeidet

    Håndboken gjør det enkelt å holde oversikt over personalpolitikk og retningslinjer.

Slik fungerer personalhåndboken

Se hva håndboken dekker og hvordan du tilpasser den til din virksomhet

Vi gir deg svar i hverdagen

Personalhåndboken er et digitalt oppslagsverk som hjelper deg med å sikre en god og rettferdig personalpolitikk, og er et nyttig verktøy i  daglige ledelse. Du får oversikt over de mest sentrale lover og regler. Håndboken forenkler kommunikasjonen og gir rask tilgang til viktig informasjon for de ansatte.

  • Enkel å bruke og tilgjengelig i alle digitale flater.
  • Komplett og oppdatert informasjon for de ansatte, samlet på ett sted.
  • Færre spørsmål rettes til administrasjon og ledelse.
Illustrasjon av en stillingsannonse

Engelsk personalhåndbok

Vi har også en egen personalhåndbok på engelsk. Innholdet i denne er det samme som i den norske personalhåndboken. Om du har engelsktalende ansatte, kan denne håndboken være noe for deg. 

Ønsker du mer informasjon eller et pristilbud på håndboken?

Huk av for den/de håndbøkene du ønsker mer informasjon om

Snakk med oss