Slik benytter du deg av behandlingforsikringen

Du må alltid ta kontakt med kundeservice behandling på telefon 21 02 54 52 før bruk av forsikringen. Det skal være forutsigbart for deg hva som skjer når du trenger behandling. Du kan ta det med ro, mens vi sørger for at du blir tatt vare på av riktig ekspertise til rett tid.

Muskel og skjelett plager

Ved behov for fysioterapeut, kiropraktor, naprapat, manuellterapeut eller osteopat trenger du ikke henvisning, men må kontakte kundeservice behandling før du starter behandlingen (gjelder for dere med Bonus dekning).

Psykiske plager

Ved behov for psykolog eller psykiater trenger du ikke henvisning, men må kontakte kundeservice behandling før du starter behandlingen (gjelder for dere med Bonus dekning).

Andre plager

Ved behov for billeddiagnostikk, legespesialist, operasjon og / eller sykehusbehandling må du oppsøke fastlege og få henvisning.

Din personlige sykepleier hjelper deg gjennom hele behandlingen

Hvis du blir syk eller utsatt for en ulykke, er det både godt og trygt å få litt ekstra omsorg.

Med behandlingsforsikring er du ivaretatt fra første stund. Så fort du sender inn henvisningen fra legen, sørger din personlige sykepleier for at du kommer til riktig spesialist innen 10 virkedager og følger deg opp på veien videre. Hvis du trenger det, får du også billeddiagnostikk innen 10 virkedager og operasjon innen 15 virkedager. Du slipper å tenke på egenandeler - det er dekket av forsikringen.

Sykepleieren hjelper deg også med alt det praktiske, som for eksempel billettbestilling, booking av transport og overnattinger, slik at du kan konsentrere deg om å bli frisk og komme deg raskt tilbake til hverdagen.