Kontakt oss
Kundeservice
Telefon: 22 54 17 00 Tast 2
E-post:
Åpningstid: 0900-1500
Post- og besøksadresse
Hovedorganisasjonen Virke Henrik Ibsens gate 90 0255 Oslo

Ofte stilte spørsmål
-
ID-nummer/medlemsnummer finner du på alle fakturaer fra Virke.
Du kan også finne det ved å logge deg inn på virke.no. Da vises det øverst på siden.
-
Navnet på den som har foretatt bestillingen, står i artikkelforklaringen, eller på "Deres ref.".
Hvis du ikke finner disse referanse på faktura, ta kontakt med kundeservice.Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 09.00 - 15.00.
Telefon: 22 54 17 00, tast 2
E-post: kundeservice@virke.no -
Beskrivelse av hva fakturaen gjelder står i artikkelfeltet, under artikkelnummer og artikkelnavn. Artikkkelnavn er lik produkt.
-
Hvis du har fått purring, men ikke faktura kan du be kundeservice om fakturakopi.
Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 09.00 - 15.00.
Telefon: 22 54 17 00, tast 2
E-post: kundeservice@virke.no -
Spørsmål om kontoutdrag må tas med kundeservice.
Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 09.00 - 15.00.
Telefon: 22 54 17 00, tast 2
E-post: kundeservice@virke.no -
Forsiden som møter deg etter pålogging på virke.no viser Dine snarveier og Dine tilleggstjenester.
Dine Snarveier er menyen for innhold i medlemskapet.
Dersom du i tillegg har produkter via Virke vil disse vises i oversikten kalt Dine tilleggstjenester.
Hvis du bare har en av delene, altså enten medlemskap eller abonnement på produkt, så viser oversikten kun det du har tilgang på.
-
For å endre brukernavn må du ta kontakt med kunderservice.
Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 09.00 - 15.00.
Telefon: 22 54 17 00, tast 2
E-post: kundeservice@virke.no -
I forbindelse med medlemskap i Virke vil telefonnummer på virksomhet og kontaktperson bli utlevert til Virkes leverandører av fordelsavtaler, som vil formidle informasjon om fordelsavtalene.
Virkes leverandører av fordelsavtaler vil ikke kunne benytte kontaktopplysningene til noe annet formål, eller distribuere dette videre til tredjepart.Opplysningene benyttes også til å administrere medlemskapet, sende ut informasjon om våre tjenester og til å oppfylle våre forpliktelser knyttet til medlemskapet.
Opplysningene vil behandles i tråd med gjeldende personvernlovgivning. Opplysningene kan når som helst kreves oppdatert eller slettet ved å kontakte kundeservice.Kundeservice er tilgjengelig mandag til fredag kl. 09.00 - 15.00.
Telefon: 22 54 17 00, tast 2
E-post: kundeservice@virke.no -
Dersom du opplever utfordringer med innlogging på virke.no og Virkes digitale produkter, anbefaler vi deg å aller først sjekke følgende;
- Sjekk at du logger inn med riktig e-postadresse. Brukernavn er e-post adresse, og din konto hos Virke er knyttet til en unik e-postadresse.
- Husker du ikke passordet? Klikk på Glemt passord etter Logg inn. Tast inn ditt brukernavn (e-post adresse) og en automatisk e-post med lenke for opprettelse av passord og pålogging vil sendes til deg fra vårt system.
- Sjekk hvilken nettleser du bruker virke.no er optimalisert for de nyeste versjonene av Chrome, Firefox og Edge. Dessverre fungerer ikke Internet Explorer særlig godt på våre nettsider, og dette vil forårsake feil med pålogging og tilganger.
- Prøv å logge inn i «inkognitiomodus». Dersom du har aktivert lagring av passord og tilganger i nettleseren, kan dette forårsake at gamle passord legges inn automatisk slik at du får feilmelding når du prøver å logge deg på. Prøv derfor å logge deg på med . nettleseren i «privat modus» for å se om du kommer inn. Les mer om privat modus her.
- Ta kontakt med kundeservice. Hvis du har forsøkt alt over, ta kontakt med enten via e-post eller på tlf : 22 54 17 00 (tast 2).
Dersom du har andre tekniske spørsmål til Virkes digitale produkter, så gå til vårt hjelpesenter for Virkes digitale tjenester. Her finner du en rekke spørsmål og svar knyttet til Virkes digitale tjenester, samt mulighet for å opprette en supportsak.
-
Oppsigelse av medlemskapet skal skje skriftlig til: , i henhold til Virkes vedtekter § 2-7 Utmelding og opphør av medlemskap.
Gode råd, rett i innboksen!
Hold deg oppdatert på det som rører seg innen norsk arbeidsliv og få gode råd til hvordan du tilpasser deg.

Snart i mål...

Smart valg!
Vi holder deg oppdatert på det som rører seg innen norsk arbeidsliv.
Vil du også motta et godt tilbud om medlemskap?
-
Få hjelp med HR og arbeidsrett
Virkes rådgivere står klare til å bistå med gode råd og konkret hjelp i forbindelse med ansettelsesavtaler, oppsigelsessaker, nedbemanningsprosesser og andre personalsaker.
-
Forretningsjuridisk bistand
Få tilgang til forretningsjuridisk bistand fra Virkes erfarne advokater. Medlemmer får inntil 30 minutters forretningsjuridisk rådgivning i hver sak, helt kostnadsfritt. Tar henvendelsen lengre tid, får du en svært konkurransedyktig pris.
-
Gunstige fordelsavtaler
Spar penger på produkter og tjenester som bedriften har bruk for! Som Virke-medlem får du gode rabatter og prioritert kundeservice hos våre mange samarbeidspartnere.