Virke Gravferd Fagkurs Trinn 3:2

Som profesjonelt byrå er det avgjørende å sette kundeperspektivet høyt på agendaen og skape rom for digital utvikling og bevisstgjøring rundt salg og rådgivning i egen organisasjon.

Det er ingen planlagte datoer for dette kurset.

Se vår kursoversikt for andre aktuelle kurs.

Læringsutbytte:

Deltakerne får økt forståelse for:

  • Hvordan byrået kan planlegge for den gode kundereisen, også muligheter med digitale løsninger og ny teknologi.
  • Din rolle som selger, rådgiver og prosjektleder, og økt bevissthet på hvordan egen atferd påvirker andre.

Kursinnhold dag 1:

Kundereisen ved Eirik Norman Hansen

  • Den digitale kundereisen
  • Markedsføring av begravelsesbyråer på nett
  • Digital markedsføring – hva sier lovverket?

Kursinnhold dag 2:

Salg og prosjektledelse for gravferdskonsulenter ved Jarle Skjennum:

  • Fra første henvendelse til planleggingssamtalen
  • Fra planleggingssamtalen til oppdraget er avsluttet

Fagkurset tar for seg gravferdskonsulentens roller som selger, rådgiver og prosjektleder og setter akkurat disse rollene på agendaen.

Vi ser på rammene for arbeidet vårt, bruker konkrete eksempler og deler erfaringer.

Kursholder

  • Eirik Norman Hansen

    Teknologioptimist med et energisk foredrag om digitalisering og kundeservice.
  • Jarle Skjennum

    Assisterende daglig leder, Jølstad
  • Vincent Tsang

    Advokat, Hovedorganisasjonen Virke

    Vincent er en advokat med bred kompetanse og betydelig erfaring som rådgiver innen immaterialrett, markedsføringsrett, forvaltningsrett, EØS-rett, konstitusjonell rett og kontraktsrett. Han har omfattende prosedyreerfaring , og har også representert klienter for EFTA-domstolen.

Ofte stilte spørsmål

  • Er det servering på kurset?

    Deltakeravgiften dekker full bevertning.

    • Morgen: Kaffe/te og frukt
    • Formiddag: Lunsj
    • Ettermiddag: Kaffe/te og kake
    • Halvdagskurs har lett servering i kurslokalet

  • Hvilke påmeldingsregler gjelder?

    • Ved avmelding belastes 20 % av deltakeravgiften, minimum 500 kroner.
    • Påmelding er bindende etter 14 dager før kursdato, og eventuell av-melding må skje skriftlig. Ved avmelding etter 14 dager før kursdato belastes full deltakeravgift. Betalte plasser kan fritt benyttes av andre i virksomheten.
    • Vi tar forbehold om endringer i programmet som skyldes forhold utenfor vår kontroll.
    • Vi tar forbehold om avlysning av kurs frem til 14 dager før kursstart. Vi kan ikke være økonomisk ansvarlig for eventuelle utgifter som for eksempel reiseutgifter ved en avlysning.
  • Vil det bli delt ut undervisningsmateriell?

    Å delta på et kurs eller en konferanse er en intensiv læringsopplevelse. For at du skal få best mulig utbytte av din deltakelse blir det utdelt eller tilsendt undervisningsmateriell på de fleste av våre kurs.

  • Er kurslokale tilrettelagt funksjonshemmede?

    De fleste av våre kurssteder er tilrettelagt for funksjonshemmede.
    Gi beskjed om eventuelle funksjonshemminger sammen med påmeldingen, slik at vi kan tilrettelegge på best mulig måte.
    Hvis kursstedet ikke har nødvendige fasiliteter kan kursavgiften refunderes.

  • Kan kurset leveres bedriftsinternt?

    Vi kan tilby kurs fra vår kursportefølje som bedriftsinternt kurs for Virke medlemmer på forespørsel.

    Kursene arrangeres i deres eller våre lokaler, alt etter hva som passer best.

    Bedriftsinterne kurs

  • Har du spørsmål om et kurs?

    Kontakt oss på

    Tlf 22 54 17 00 eller

    e-post 

Dette skjer hos Virke!

Se alle kurs og konferanser
  1. Onlinekurs - Konflikthåndtering

    Hvordan løser du best konflikter på arbeidsplassen? Få nyttige råd og praktisk trening i å håndtere konflikter på en best mulig måte.

  2. Ditt medlemskap fra A til Å

    Hva kan Virke gjøre for deg? I dette webinaret får du en effektiv gjennomgang av alle deler av ditt medlemskap fra politikk, tariff og analyse, til fordelsavtaler og juridiske tjenester med spesielt fokus på deg som daglig leder.

  3. Arrangerer du treningsreiser?

    I dette webinaret vil du få råd om hvordan du kan organisere sikre treningsreiser innenfor lovens grenser.

  4. Det viktigste om ansettelse

    Dette webinaret omhandler ansettelse.

  5. AI i handelen – hva har vi lært på London Retail Week

    Virke har vært på studietur på London Retail Week sammen med medlemmer fra handel, teknologi og rådgivningsbransjen. Vi ønsker å dele innsikt og trender fra turen. Vi får med partnere og handelsdeltakere til dette webinaret med noen presentasjoner samt paneldebatt.

Kontakt

Slik bruker du medlemskapet

Som medlem i Virke får du som arbeidsgiver mange fordeler.

  • Få hjelp med HR og arbeidsrett

    Virkes rådgivere står klare til å bistå med gode råd og konkret hjelp i forbindelse med ansettelsesavtaler, oppsigelsessaker, nedbemanningsprosesser og andre personalsaker.

    Hjelp for arbeidsgivere

  • Forretningsjuridisk bistand

    Få tilgang til forretningsjuridisk bistand fra Virkes erfarne advokater. Medlemmer får inntil 30 minutters forretningsjuridisk rådgivning i hver sak, helt kostnadsfritt. Tar henvendelsen lengre tid, får du en svært konkurransedyktig pris.

    Forretningsjuridisk bistand

  • Gunstige fordelsavtaler

    Spar penger på produkter og tjenester som bedriften har bruk for! Som Virke-medlem får du gode rabatter og prioritert kundeservice hos våre mange samarbeidspartnere.

    Se alle fordelsavtalene